بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جباری با استقلال ثبت کرد

مجتبی جباری، هافیک تیم فوتبال استقلال امروز و در آخرین روز نقل و انتقالات با آبی‌پوشان پایتخت به توافق رسید.
وی پس از آن راهی هیئت فوتبال شد و قرارداد یک ساله خود را با این تیم به طور رسمی ثبت کرد.
در حالی که علی فتح الله زاده شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر از منتفی شدن حضور مجتبی جباری در تیم فوتبال استقلال خبر داده بود، برخی نزدیکان این باشگاه امروز پنجشنبه تلاش کردند تا زمینه بازگشت جباری به استقلال را فراهم کنند.
جباری که امروز بلیت سفر به تبریز را هم تهیه کرده بود تا راهی این تیم شود و با تراکتورسازی قرارداد ببندد، توسط یکی از دوستان مشترکش با امیرقلعه نویی از سفر منصرف شد تا در نشست ویژه ای با امیر قلعه نویی شرکت کند. این جلسه عصر امروز پنجشنبه در محل باشگاه استقلال برگزار شد و برخی مسئولان باشگاه تلاش کردن زمینه ماندن جباری را فراهم کنند. در پایان این نشست قلعه نویی و جباری به توافق رسیدن تا فصل آینده با یکدیگر کار کنند.
از سوی دیگر استقلالی ها مذاکراتی را با فرهاد مجیدی داشته اند و در تلاش هستند تا در آخرین روز فصل نقل و انتقالات زمینه بازگشت این بازیکن به تیم فوتبال استقلال را هم فراهم کنند. ضمن اینکه استقلالی ها همچنان به دنبال فراهم کردن حضور جواد نکونام در این تیم هستند.
تحلیل:
بالاخره آقا مجتبی قدم رنجده فرمودند و به سنت هر ساله خود عمل کردند و در لحظات آخر فصل نقل و انتقالات با استقلال قرار داد خود را منعقد کردند!حالا می ماند ایشان و امیر خان و تمرینات سخت چند هفته اول و .....!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 4 / 1391برچسب:نقل انتقالات,کانون هواداران,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com